salamatpedia

در این وبلاگ با مقالات پزشکی روز آشنا شوید و به روز بمانید!

salamatpedia

در این وبلاگ با مقالات پزشکی روز آشنا شوید و به روز بمانید!

رفع گودی زیر چشم با تزریق ژل مناسب

چشم های پف کرده مختص روزهای خاصی نیست . اگر از گودی زیر چشم و چروک دور چشم خسته شده اید ، می توانید از فیلر های زیر چشم استفاده کنید.

گودی زیر چشم چیست؟

چروک های دور چشم توسط نقاط تیره ، گودی عمیق و ظاهر خسته در اطراف ناحیه زیر چشم مشخص می شوند. پزشکان این ناهنجاری پوست را یک فرسایش می نامند. از آنجا که پوست اطراف چشم شما نازک تر و نرم تر است و فاقد چربی لازم است ، چشمان شما خسته تر و پیر تر نشان داده  می شوند.

چگونه می توانم از شر چروک های دور چشم خلاص شوم؟

فیلر های زیر چشم راه حل بسیار متداولی می باشند. برای برطرف کردن گودی زیر چشم و درمان چروک زیر چشم می توانید از فیلر های زیر چشم استفاده کنید.فیلر زیر چشم چیست؟

فیلرهای زیر چشم درمان تزریقی اسید هیالورونیک هستند و محرک ایجاد چربی ضخیم در زیر پوست می باشند. رایج ترین نام های تجاری فیلر ها  Restylane و Juvederm هستند . این روش می تواند حدود 30 دقیقه طول بکشد و تا نه ماه دوام دارند.

معمولاً هر فرد به یک تزریق احتیاج دارد، اما بسته به آناتومی و میزان گودی زیر چشم ، ممکن است برخی به دو تزریق احتیاج داشته باشند.

چرا از فیلر های زیر چشم استفاده می کنیم؟

فیلر ها به عنوان راهی برای جایگزینی حجم از دست رفته می باشند تا نواحی از صورت ، از جمله زیر چشم ، جوان تر به نظر برسند و از شر چروک های اطراف چشم خلاص شوید و ، به شما کمک می کند تا ظاهر طبیعی تری داشته باشید.

فیلر های زیر چشم از چه چیزی ساخته می شوند؟

فیلر ها از اسید هیالورونیک ساخته شده اند. ااسید هیالورونیک به طور طبیعی در لایه ی درم پوست یافت می شود و با پیری طبیعی پوست بخشی از این مواد خوب را از دست می دهد و باعث ایجاد گودی و چروک در نواحی صورت و قسمت های دیگر پوست می شود. اسید هیالورونیک موجود در فیلر ها کمک می کند تا آب جذب پوست شود ، بنابراین برای ایجاد یک ظاهر طبیعی و بهبود چروک ها مفید می باشد. اسید هیالورونیک ماده اصلی برای پر کردن گودی زیر چشم است. این ماده  به طور طبیعی در بافت و غضروف بدن ساخته می شود ، بنابراین شما نمی توانید صورت خود را با مواد مضر طولانی مدت جوان کنید.

آیا فیلر های چشمی ایمن هستند؟

بله ، فیلر زیر چشم تا زمانی که توسط  یک متخصص باتجربه انجام شود ایمن است. ابتدا تخصص و روش کار پزشک خود را بررسی کنید . پزشک مورد نظر باید در زمینه تزریق  این ناحیه مجرب و باتجربه باشد. این بدان معناست که آناتومی شما را به خوبی درک کند ، خطرات این روش را تجربه کرده باشد و آموزش های لازم را به شما بدهد . برای این روش باید یک متخصص پوست یا جراح پلاستیک با تجربه در زمینه زیبایی را انتخاب کنید.

فیلر های چشمی چه مدت دوام دارند؟

فیلر های مورد استفاده در زیر چشم ها معمولاً شش تا نه ماه دوام دارند، اگرچه برخی فیلر های خاص ماندگاری  طولانی تر دارند. با تزریق های بعدی ، فیلر ها ماندگاری بیشتری خواهند داشت.

آیا داروهای بدون نسخه جای فیلر های چشم را می گیرند؟

در حالی که برخی محصولات موضعی به صاف کردن ظاهر زیر چشم کمک می کنند ، اما استفاده از این محصولات تنها  چند ساعت دوام می آورد. تزریق فیلر ها برای طولانی مدت به کار می رود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر گیتا مجیدزاده(https://drmajidzadeh.com

مدرک زبان برای ثبت شرکت در کانادا


سازمان ها و مراکز مختلفی جهت برگزاری آزمون زبان برای متقاضیان ویزای استارت آپ بیزنسی مورد تایید قرار گرفته اند. این آزمون ها شامل موارد زیر می شوند:

آزمون CELPIP

تست مخصوص کانادا برای مهارت و تسلط در زبان انگلیسی در قالب آزمون های رسمی زبان انگلیسی صورت می گیرد. این آزمون دارای دو نسخه اصلی به شرح زیر است:

  • آزمون آکادمیک CELPIP-Academic (CELPIP-A)
  • آزمون جنرال CELPIP-G

سطح CLB

مکالمه (اسپیکینگ)

شنیداری (لیسنینگ)

درک مطلب ( ریدینگ)

نوشتاری (رایتینگ)

10 و بالاتر

+10

+10

+10

+10

9

9

9

9

9

8

8

8

8

8

7

7

7

7

7

6

6

6

6

6

5

5

5

5

5

4

4

4

4

4

آزمون آیلتس (IELTS)

آزمون آیلتس نیز دارای چهار مهارت اصلی بوده و برای دو مهارت ریدینگ و رایتینگ دو نسخه دارد: آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک. شما باید در آزمون آیلتس جنرال (General Training) شرکت نمایید.

سطح CLB

مکالمه (اسپیکینگ)

شنیداری (لیسنینگ)

درک مطلب ( ریدینگ)

نوشتاری (رایتینگ)

9

8.0 - 9.0

8.0 - 9.0

. 8.0 - 9.0

8.0 - 9.0

8

7.5

7.5

7.5

7.5

7

6.0

6.0

6.0

6.0

6

5.5

5.5

5.5

5.5

5

5.0

5.0

5.0

5.0

4

4.5

4.5

4.5

4.5


حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در کانادا

هزینه مربوط به این کار در کشور کانادا به نوع شرکت و کسب و کار مد نظرتان و راهی که جهت ثبت آن انتخاب می کنید بستگی دارد. اما به طور کلی حداقل سرمایه اولیه ای که یک متخصص کسب و کار باید برای شروع بیزنس در کانادا داشته باشد،  حدود 70 هزار تا 200 هزار دلار کانادا می باشد.

همانطور که گفتیم در مرحله اول شما باید در این خصوص تصمیم بگیرید که قصد ثبت کسب و کار خود به شکل استانی و محدود را دارید یا می خواهید فعالیت خود را در سطح کشور کانادا به شکل فدرال دنبال کنید.

هزینه ثبت درخواست تاسیس شرکت به صورت آنلاین و حضوری

هزینه مربوط به راه اندازی کسب و کار فدرال کشوری در صورتی که درخواست به شکل آنلاین صورت گیرد 200 دلار است؛ این کار توسط مرکز مدیریت پرونده های آنلاین کانادا انجام می شود. اگر از راه های دیگر اقدام به درخواست و ثبت کنید، این هزینه 250 دلار خواهد بود.

هزینه مربوط به ثبت شرکت فدرال (کشوری)

علاوه بر پروسه اصلی ثبت درخواست مربوط به کسب و کار جدید خود باید حتما یک گزارش تایید جست و جوی نام شرکت (NUANS) را ارائه کنید. این گواهی تایید می کند که نام مورد نظر شما قابل قبول و خاص است. هزینه گزارش NUANS در حال حاضر برای هر جست و جو 75 دلار است.

( توجه داشته باشید که این ها تنها اسناد مورد نیاز شما جهت آماده سازی برای پروسه ثبت شرکت نیستند. برای طرح فدرال کشوری باید حتما فرم 2 را نیز پر کنید: این فرم حاوی آدرس دفتر ثبت شده و همچنین نام اعضای هیئت مدیره شرکت می شود.)


هزینه مربوط به ثبت شرکت در استان های کانادا 

مبلغ مورد نیاز جهت ثبت کسب و کار در هر استان با استان های دیگر متفاوت است. در برخی از استان ها، سرویس ثبت شرکت ها توسط بخش های اداری خصوصی انجام می شود؛ این مراکز توسط مسئولان عالی رتبه و اصلی استان انتخاب می شوند.

در نتیجه هزینه مربوط به ثبت شرکت متفاوت خواهد بود. شایان ذکر است که تعدادی سرویس آنلاین ثبت کسب و کار نیز وجود دارند که پکیج های کاملی را شامل هزینه ثبت، ایجاد پرونده و جست و جوی نام ارائه می کنند. پکیج های گران تر ممکن است شامل گواهی های سهامی و موارد بیشتری نیز باشند.

هزینه ثبت شرکت در کبک

راه اندازی یک کسب و کار جدید در کبک هزینه ای حدود 326 دلار داشته و همچنین هزینه مربوط به رزرو نام شرکت ( که شامل جست و جو برای نام های آزاد است) 22 دلار است. 

هزینه ثبت شرکت در آنتاریو

این هزینه برای استان آنتاریو در حال حاضر 360 دلار است و این در صورت ثبت درخواست حضوری یا از طریق ایمیل است. همچنین ممکن است توسط یک سرویس دهنده تحت قرارداد با دولت بخش آنتاریو به شکل آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

این سازمان برای ایجاد پرونده هزینه 300 دلار را دریافت می کند و همچنین هزینه های مربوط به ارائه دهنده سامانه اینترنتی را نیز پرداخت نمایید. همچنین اگر قصد ثبت یک نام برای شرکت خود را دارید، حداقل به یک NUANS مبتنی بر استان آنتاریو نیاز دارید؛ هزینه هر جست و جوی NUANS در حال حاضر 75 دلار است. ( اگر قصد ثبت یک شرکت شماره گذاری شده را دارید، جست و جوی NUANS نیاز نیست.

هزینه ثبت شرکت در آلبرتا

امکان ثبت یک کسب و کار جدید در آلبرتا توسط ارائه دهندگان رسمی و معتبر وجود دارد. هزینه پایه مربوط به این کار در این استان 450 دلار به همراه 30 دلار جهت جست و جوی نام NUANS است.

هزینه های پایه ارائه دهندگان سرویس معمولا پایین تر از 100 دلار هستند. سرویس های اختیاری نظیر پرونده سازی سریع و اکسپرس و همچنین آدرس های ثبتی سالانه می توانند هزینه نهایی را بالاتر ببرند.

هزینه ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا

اگر قصد ثبت شرکت خود در استان بریتیش کلمبیا را داشته باشید، هزینه پایه در این ناحیه 350 دلار است. اطلاعات، اسناد و گواهی های کسب و کار شما باید همراه با گواهی تایید نام معتبر همراه باشند. هزینه جست و جوی نام نیز در حال حاضر 30 دلار است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی این ناحیه از کانادا برای بیزینس های جدید مراجعه نمایید.

هزینه ثبت شرکت در نووا اسکوشیا

هزینه مربوط به نووا اسکوشیا در حال حاضر 336.40 دلار به علاوه 118.35 دلار پایه ثبت درخواست است. همچنین هزینه ای که باید برای جست و جوی نام های آزاد NUANS پرداخت کنید در حال حاضر 61.05 دلار است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مخصوص این استان کانادا مراجعه نمایید.

هزینه ثبت شرکت در دیگر استان ها و نواحی کانادا

برای فهمیدن میزان هزینه ثبت کسب و کار جدید در استان ها و نواحی خاصی که در بالا آن ها را ذکر نکردیم باید به دپارتمان سرویس های شرکتی در ناحیه مورد نظر خود مراجعه کنید. با مراجعه به این سایت می توانید راه ارتباط با مراکز سرویس دهی در نواحی مختلف را پیدا کنید.

تمدید سالانه گواهینامه ثبت شرکت

هزینه هایی که در بالا به آن اشاره داشتیم مربـوط به اولین باری است که قصد ثبت درخواست برای شروع کار بیزنس خود را دارید. توجه داشته باشید که در برخی استان ها باید این مجوز کار را به صورت سالانه تمدید کنید. به عنوان مثال در نووا اسکوشیا گواهینامه شرکت شما هیچ وقت منقضی نمی شود اما گواهی ثبت آن را باید حتما به شکل سالانه تمدید کنید. در حال حاضر هزینه این کار 108.62 دلار است.


دکتر مرجان آتشی گلستان 

وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو


منبع:

https://iranaplo.com/


لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در کدام نواحی بدن موثرتر است؟

لیزر موهای زائد به طور کلی اثر خوبی دارد. اما اگر بخواهیم به متداول ترین قسمت های بدن که لیزر موهای زائد تاثیر خوبی روی آن ها دارد، اشاره کنیم، می توانیم نواحی زیر را نام ببریم:

  • ساعد
  • بازو
  • پاها
  • بیکینی و خط بیکینی
  • باسن
  • زیر بغل
  • چانه
  • سینه و دور سینه
  • بقیه بدن

لیزر موهای زائد برای چه موهایی مناسب است؟

لیزر موهای زائد بر روی موهای سیاه و تیره بهترین اثر را دارد، اما تأثیر کمتری روی موهای بلوند و خاکستری دارد. علاوه بر این، در بانوانی که مشکلات هورمونی مانند بیماری تخمدان پلی کیستیک دارند، لیزر موهای زائد می تواند همزمان با درمان تخمدان پلی کیستیک انجام شود. توجه شود که لیزر موهای زائد برای موهای کرکی نتیجه بخش نخواهد بود.

مزایای لیزر موی صورت

شما می توانید موهای زائد خود را در مناطقی از بدن به غیر از صورت پنهان کنید، زیرا این مناطق به طور مرتب در معرض دید نیستند، اما در مورد صورت چطور؟ اگر صورت موهای زائد زیادی دارد چه باید کرد؟

شما نه می توانید آن ها را بپوشانید و نه مخفی کنید. صورت شما بخشی از بدن شماست که همیشه در معرض نمایش است. بنابراین بر روی رفع این موها با لیزر باید تمرکز کنید. 

با لیزر موهای زائد می توانید مزایای قابل توجهی در چهره خود به دست آورید. از مزایای لیزر موهای زائد صورت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعتماد به نفس شما را تقویت می کند.
  • موهای صورت شما را با خیال راحت کاهش می دهد.
  • موهای صورت شما را به طور دائمی از بین می برد.
  • از شر تیغ و سوزش آن خلاص می شوید.

لیزر موهای صورت مردان

مردان همیشه به دنبال روش های جایگزین و جدید شیو موهای زائد خود هستند تا بدون رشد مجدد، پوست صاف داشته باشند و از شر جوش های ناشی از تیغ خلاص شوند. مردان برای رهایی از شر خارش روش های معمول رفع موهای زائد از  لیزر موهای زائد استفاده می کنند. مناطق معمول لیزر موهای زائد در مردان:

  • ریش
  • گونه
  • گردن
  • پشت گردن

لیزر موهای صورت زنان

این فقط مردان نیستند که به دنبال لیزر موهای زائد هستند. اکثر خانم ها نیز به دنبال این روش هستند تا چهره ای صاف و جذاب داشته باشد. مناطق معمول لیزر پوست صورت در زنان:

  • گونه ها
  • بالای لب
  • چانه
  • گردن

عوارض لیزر صورت

گرچه لیزر موهای زائد می تواند چهره ای بسیار صاف به شما بدهد، اما برخی عوارض جانبی رایج و نگران کننده ای دارد. عوارض جانبی لیزر موی صورت شامل موارد زیر است:

  • درد جزئی
  • قرمزی صورت
  • پوسته پوسته شدن در ناحیه درمان
  • تغییر رنگدانه ها
  • تاول در ناحیه درمان
  • زخم

هزینه لیزر پوست صورت

هزینه لیزر پوست صورت در مطب دگتر گیتی مجیدزاده با استفاده از دستگاه الکساندرایت جنتل لیز به شرح زیر است.

صورت کامل ⬅ هشتاد و پنج هزار تومان 

گونه ⬅ سی هزار تومان

پشت لب ⬅ بیست و پنج هزار تومان

چانه ⬅ بیست و پنج هزار تومان

خط ریش ⬅ چهل هزار تومان 

پیشانی ⬅ بیست هزار تومان

گردن ⬅ چهل هزار تومان


برای اطلاعات بیشتر در خصوص لیزر پوست صورت می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://majidzadeh.doctor/1910

زاویه دار کردن فک

زاویه سازی صورت چگونه انجام می شود؟

اولین قدم تنظیم یک جلسه معاینه و مشاوره در مطب ما است تا بتوانیم در مورد اهداف زیبایی شما حرف بزنیم. اگر شما کاندیدای پروسه درمان زاویه دار کردن فک با کمک فیلرهای پوستی باشید، دکتر گیتی مجیدزاده می تواند یک برنامه درمانی شخصی سازی شده را برای شما طراحی کند.

در جلسه درمانی از یک بی حسی موضعی استفاده می شود تا از آرام بودن و راحتی شما در حین تزریقات اطمینان حاصل شود. سپس ما با استراتژی از قبل تعیین شده، فیلر های پوستی را به نواحی مورد نظر تزریق می کند تا ناحیه فک و چانه شما ظاهری صاف و جذاب به دست آورد.

بعد از زاویه سازی صورت چه چیزی انتظار می رود؟

در این روش، فیلر های پوستی به درون پوست فرد تزریق می شوند. انواع مختلفی از فیلر های تزریقی مورد استفاده قرار گرفته می شود تا به بهبود ظاهر فک افراد کمک کند. 

در حین پروسه درمانی، حجم های کوچکی از فیلرهای پوستی مورد نظر در نواحی متعددی از پوست در ناحیه فک تزریق می شوند. موارد مورد استفاده در این روش درمانی می توانند به پوست فرد حجم دهند و در نتیجه ظاهر پوست فرد جذاب و یکدست خواهد شد.

نتیجه نهایی یک فک مستحکم و خوش فرم در چهره افراد است. تزریق فیلر های پوستی می تواند مشکل افتادگی و شل بودن پوست در ناحیه فک را برطرف کند و در نهایت فرد ظاهری جوان تر و شاداب خواهد داشت.

پروسه بهبود وضعیت ناحیه فک و زاویه دار کردن صورت در افراد حدود سی دقیقه به طول می انجامد. پس از این جلسه درمانی، بیماران می توانند در همان زمان مطب را ترک کرده و به انجام فعالیت های عادی و روزمره خود مشغول شوند. خبری از بانداژ و یا زمان استراحت و بستری پس از تزریق فیلر های پوستی نیست.

بیماران باید از مالیدن و دست زدن به ناحیه فک تا چند روز اجتناب کنند و حتما در حالتی بخوابند که سر و گردن آن ها در ارتفاع قرار داشته باشد.

نتایج نهایی پروسه بهبود ظاهر فک معمولا بین ۶ الی ۱۲ ماه پایدار باقی می ماند. به مرور زمان، بدن افراد مواد تزریق شده را جذب می کند و فک به حالت اولیه خود بر می گردد.

بسیاری از بیماران به صورت مرتب در بازه های زمانی مشخص به مطب برگشته و پروسه را تکرار می کنند تا ظاهر فک آن ها حفظ شود.

مزایای زاویه دار کردن فک

مزایای پروسه بهبود ظاهر فک و چانه به کمک فیلر های پوستی عبارتند از:

  • پروسه بدون نیاز به عمل جراحی و با تهاجم بسیار کم
  • افزودن تقارن به فک نامتقارن
  • بهبود وضعیت چانه ضعیف
  • صافی و یکنواخت شدن فک افراد
  • کاهش ظاهر پوست های افتاده و شل و بازگردانی جوانی به چهره

دوره بهبود و ریکاوری زاویه سازی فک چقدر طول می کشد؟

این پروسه نیازی به بستری شدن و استراحت ندارد. ممکن است کمی ورم، حساسیت و یا قرمزی پس از انجام تزریقات را تجربه کنید اما این موارد موقت هستند و در عرض چند روز از بین می روند. نتایج این روش تزریقی همان لحظه پدیدار می شوند و پس از کم شدن ورم در پوست بهبود پیدا خواهند کرد.

عوارض جانبی احتمالی زاویه دار کردن فک

میزانی ورم و قرمزی در نواحی اطراف تزریق در افراد رایج است. این مشکلات را می توان معمولا با کمک لوازم آرایش مخفی کرد. البته پس از گذشت چند روز این موارد از بین خواهند رفت.

بهبود ظاهر فک به کمک فیلر های مخصوص پوست ریسک کمتری به نسبت تکنیک های جراحی در این حوزه را به همراه دارد و میزان تهاجم آن کمتر است.

با این حال تعدادی ریسک خاص در این روش درمانی وجود دارند که از جمله مهمترین آن ها می توان به بروز عفونت یا خون ریزی اشاره کرد. همچنین امکان دارد در اثر جمع شدن مواد تزریقی شاهد ایجاد برآمدگی های خاصی در زیر پوست باشیم.

معمولا این برآمدگی ها را می توان به کمک ماساژ در زیر پوست پخش کرد. در دیگر موارد، بدن فرد کم کم این مواد را جذب می کند و برآمدگی های مذکور از بین خواهند رفت.

انواع مختلفی از فیلر های پوستی در دسترس هستند که برای بهبود ظاهر خط فک و چانه در افراد مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از جمله این موارد می توان به ژوویدرم ( JUVÉDERM ) و ریستالین ( Restylane ) اشاره کرد که هر دو از جنس اسید هیالورونیک و اسکالپترا ( Sculptra ) هستند. برای آن هایی که نمی دانند باید بگوییم که اسکالپترا به کمک مواد مصنوعی سازگار با بدن به نام پلی ال لاکتیک اسید ساخته می شود. پزشک یا متخصص پوستی که به وی مراجعه می کنید می تواند فیلر پوستی مناسب شما را انتخاب کند.

خط فک و چانه بهبود یافته می تواند ظاهر چانه های دو تکه ای در صورت برخی افراد را برطرف کند. با این حال برای کاهش ظاهر این مشکل و از بین بردن چربی های زیر چانه به شکل طولانی مدت، مواردی همچون کیبلا ( Kybella ) یا CoolSculpting را پیشنهاد می کنیم.

اگر همیشه فکر می کنید که خط فک شما ضعیف است و یا متوجه نشانه های افزایش سن در این نواحی از صورت خود شده اید، پروسه بهبود وضعیت چانه و خط فک برای شما گزینه مناسبی به شمار می رود.

بیشتر افرادی که به سراغ این پروسه زیبایی می آیند آقایانی هستند که می خواهند فک مستحکم و جذابی داشته باشند و یا بانوانی که دوست دارند فک آن ها نرم و زنانه باشد.

تزریقات بهبود فک در بین بیمارانی که به دنبال روش هایی با میزان تهاجم کم هستند و وضعیت سلامت آن ها مطلوب است محبوبیت دارند. همچنین کسانی که وزن ایده آلی دارند می توانند به سراغ این روش بیایند. همچنین افراد باید نسبت به تاثیرات و نتایج نهایی این پروسه های تزریقی، دید واقع گرایانه داشته باشند.

پروسه بهبود فک و چانه می تواند نتایج مناسب و قابل توجهی را در ناحیه فک فرد ایجاد کند. یک جلسه مشاوره با متخصصان ما را رزرو کنید تا پس از ارزیابی اولیه شرایط به شما بگوییم که آیا گزینه مناسبی برای این پروسه تزریقی هستید یا خیر.

هزینه زاویه دار کردن صورت

هزینه زاویه دار کردن صورت در مطب دکتر گیتی مجیدزاده بستگی به فیلر استفاده شده و حجم مصرفی دارد. برای کسب اطلاع بیشتر شما می توانید با شماره۲۲۳۹۶۸۱۸ تماس بگیرید یا این که سوال خود را از طریق سیستم پرسش و پاسخ ما از دکتر بپرسید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص  زاویه دار کردن صورت می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://majidzadeh.doctor/2110

پوست | مو | تزریق ژل و بوتاکس | لیزر موهای زائد | جوانسازی پوست

دکتر معصومه مجیدزاده