salamatpedia

در این وبلاگ با مقالات پزشکی روز آشنا شوید و به روز بمانید!

salamatpedia

در این وبلاگ با مقالات پزشکی روز آشنا شوید و به روز بمانید!

مدرک زبان برای ثبت شرکت در کانادا


سازمان ها و مراکز مختلفی جهت برگزاری آزمون زبان برای متقاضیان ویزای استارت آپ بیزنسی مورد تایید قرار گرفته اند. این آزمون ها شامل موارد زیر می شوند:

آزمون CELPIP

تست مخصوص کانادا برای مهارت و تسلط در زبان انگلیسی در قالب آزمون های رسمی زبان انگلیسی صورت می گیرد. این آزمون دارای دو نسخه اصلی به شرح زیر است:

  • آزمون آکادمیک CELPIP-Academic (CELPIP-A)
  • آزمون جنرال CELPIP-G

سطح CLB

مکالمه (اسپیکینگ)

شنیداری (لیسنینگ)

درک مطلب ( ریدینگ)

نوشتاری (رایتینگ)

10 و بالاتر

+10

+10

+10

+10

9

9

9

9

9

8

8

8

8

8

7

7

7

7

7

6

6

6

6

6

5

5

5

5

5

4

4

4

4

4

آزمون آیلتس (IELTS)

آزمون آیلتس نیز دارای چهار مهارت اصلی بوده و برای دو مهارت ریدینگ و رایتینگ دو نسخه دارد: آیلتس جنرال و آیلتس آکادمیک. شما باید در آزمون آیلتس جنرال (General Training) شرکت نمایید.

سطح CLB

مکالمه (اسپیکینگ)

شنیداری (لیسنینگ)

درک مطلب ( ریدینگ)

نوشتاری (رایتینگ)

9

8.0 - 9.0

8.0 - 9.0

. 8.0 - 9.0

8.0 - 9.0

8

7.5

7.5

7.5

7.5

7

6.0

6.0

6.0

6.0

6

5.5

5.5

5.5

5.5

5

5.0

5.0

5.0

5.0

4

4.5

4.5

4.5

4.5


حداقل سرمایه برای ثبت شرکت در کانادا

هزینه مربوط به این کار در کشور کانادا به نوع شرکت و کسب و کار مد نظرتان و راهی که جهت ثبت آن انتخاب می کنید بستگی دارد. اما به طور کلی حداقل سرمایه اولیه ای که یک متخصص کسب و کار باید برای شروع بیزنس در کانادا داشته باشد،  حدود 70 هزار تا 200 هزار دلار کانادا می باشد.

همانطور که گفتیم در مرحله اول شما باید در این خصوص تصمیم بگیرید که قصد ثبت کسب و کار خود به شکل استانی و محدود را دارید یا می خواهید فعالیت خود را در سطح کشور کانادا به شکل فدرال دنبال کنید.

هزینه ثبت درخواست تاسیس شرکت به صورت آنلاین و حضوری

هزینه مربوط به راه اندازی کسب و کار فدرال کشوری در صورتی که درخواست به شکل آنلاین صورت گیرد 200 دلار است؛ این کار توسط مرکز مدیریت پرونده های آنلاین کانادا انجام می شود. اگر از راه های دیگر اقدام به درخواست و ثبت کنید، این هزینه 250 دلار خواهد بود.

هزینه مربوط به ثبت شرکت فدرال (کشوری)

علاوه بر پروسه اصلی ثبت درخواست مربوط به کسب و کار جدید خود باید حتما یک گزارش تایید جست و جوی نام شرکت (NUANS) را ارائه کنید. این گواهی تایید می کند که نام مورد نظر شما قابل قبول و خاص است. هزینه گزارش NUANS در حال حاضر برای هر جست و جو 75 دلار است.

( توجه داشته باشید که این ها تنها اسناد مورد نیاز شما جهت آماده سازی برای پروسه ثبت شرکت نیستند. برای طرح فدرال کشوری باید حتما فرم 2 را نیز پر کنید: این فرم حاوی آدرس دفتر ثبت شده و همچنین نام اعضای هیئت مدیره شرکت می شود.)


هزینه مربوط به ثبت شرکت در استان های کانادا 

مبلغ مورد نیاز جهت ثبت کسب و کار در هر استان با استان های دیگر متفاوت است. در برخی از استان ها، سرویس ثبت شرکت ها توسط بخش های اداری خصوصی انجام می شود؛ این مراکز توسط مسئولان عالی رتبه و اصلی استان انتخاب می شوند.

در نتیجه هزینه مربوط به ثبت شرکت متفاوت خواهد بود. شایان ذکر است که تعدادی سرویس آنلاین ثبت کسب و کار نیز وجود دارند که پکیج های کاملی را شامل هزینه ثبت، ایجاد پرونده و جست و جوی نام ارائه می کنند. پکیج های گران تر ممکن است شامل گواهی های سهامی و موارد بیشتری نیز باشند.

هزینه ثبت شرکت در کبک

راه اندازی یک کسب و کار جدید در کبک هزینه ای حدود 326 دلار داشته و همچنین هزینه مربوط به رزرو نام شرکت ( که شامل جست و جو برای نام های آزاد است) 22 دلار است. 

هزینه ثبت شرکت در آنتاریو

این هزینه برای استان آنتاریو در حال حاضر 360 دلار است و این در صورت ثبت درخواست حضوری یا از طریق ایمیل است. همچنین ممکن است توسط یک سرویس دهنده تحت قرارداد با دولت بخش آنتاریو به شکل آنلاین درخواست خود را ثبت کنید.

این سازمان برای ایجاد پرونده هزینه 300 دلار را دریافت می کند و همچنین هزینه های مربوط به ارائه دهنده سامانه اینترنتی را نیز پرداخت نمایید. همچنین اگر قصد ثبت یک نام برای شرکت خود را دارید، حداقل به یک NUANS مبتنی بر استان آنتاریو نیاز دارید؛ هزینه هر جست و جوی NUANS در حال حاضر 75 دلار است. ( اگر قصد ثبت یک شرکت شماره گذاری شده را دارید، جست و جوی NUANS نیاز نیست.

هزینه ثبت شرکت در آلبرتا

امکان ثبت یک کسب و کار جدید در آلبرتا توسط ارائه دهندگان رسمی و معتبر وجود دارد. هزینه پایه مربوط به این کار در این استان 450 دلار به همراه 30 دلار جهت جست و جوی نام NUANS است.

هزینه های پایه ارائه دهندگان سرویس معمولا پایین تر از 100 دلار هستند. سرویس های اختیاری نظیر پرونده سازی سریع و اکسپرس و همچنین آدرس های ثبتی سالانه می توانند هزینه نهایی را بالاتر ببرند.

هزینه ثبت شرکت در بریتیش کلمبیا

اگر قصد ثبت شرکت خود در استان بریتیش کلمبیا را داشته باشید، هزینه پایه در این ناحیه 350 دلار است. اطلاعات، اسناد و گواهی های کسب و کار شما باید همراه با گواهی تایید نام معتبر همراه باشند. هزینه جست و جوی نام نیز در حال حاضر 30 دلار است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت رسمی این ناحیه از کانادا برای بیزینس های جدید مراجعه نمایید.

هزینه ثبت شرکت در نووا اسکوشیا

هزینه مربوط به نووا اسکوشیا در حال حاضر 336.40 دلار به علاوه 118.35 دلار پایه ثبت درخواست است. همچنین هزینه ای که باید برای جست و جوی نام های آزاد NUANS پرداخت کنید در حال حاضر 61.05 دلار است. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت مخصوص این استان کانادا مراجعه نمایید.

هزینه ثبت شرکت در دیگر استان ها و نواحی کانادا

برای فهمیدن میزان هزینه ثبت کسب و کار جدید در استان ها و نواحی خاصی که در بالا آن ها را ذکر نکردیم باید به دپارتمان سرویس های شرکتی در ناحیه مورد نظر خود مراجعه کنید. با مراجعه به این سایت می توانید راه ارتباط با مراکز سرویس دهی در نواحی مختلف را پیدا کنید.

تمدید سالانه گواهینامه ثبت شرکت

هزینه هایی که در بالا به آن اشاره داشتیم مربـوط به اولین باری است که قصد ثبت درخواست برای شروع کار بیزنس خود را دارید. توجه داشته باشید که در برخی استان ها باید این مجوز کار را به صورت سالانه تمدید کنید. به عنوان مثال در نووا اسکوشیا گواهینامه شرکت شما هیچ وقت منقضی نمی شود اما گواهی ثبت آن را باید حتما به شکل سالانه تمدید کنید. در حال حاضر هزینه این کار 108.62 دلار است.


دکتر مرجان آتشی گلستان 

وکیل مهاجرت به کانادا در تورنتو


منبع:

https://iranaplo.com/


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.