salamatpedia

در این وبلاگ با مقالات پزشکی روز آشنا شوید و به روز بمانید!

salamatpedia

در این وبلاگ با مقالات پزشکی روز آشنا شوید و به روز بمانید!

زاویه دار کردن فک

زاویه سازی صورت چگونه انجام می شود؟

اولین قدم تنظیم یک جلسه معاینه و مشاوره در مطب ما است تا بتوانیم در مورد اهداف زیبایی شما حرف بزنیم. اگر شما کاندیدای پروسه درمان زاویه دار کردن فک با کمک فیلرهای پوستی باشید، دکتر گیتی مجیدزاده می تواند یک برنامه درمانی شخصی سازی شده را برای شما طراحی کند.

در جلسه درمانی از یک بی حسی موضعی استفاده می شود تا از آرام بودن و راحتی شما در حین تزریقات اطمینان حاصل شود. سپس ما با استراتژی از قبل تعیین شده، فیلر های پوستی را به نواحی مورد نظر تزریق می کند تا ناحیه فک و چانه شما ظاهری صاف و جذاب به دست آورد.

بعد از زاویه سازی صورت چه چیزی انتظار می رود؟

در این روش، فیلر های پوستی به درون پوست فرد تزریق می شوند. انواع مختلفی از فیلر های تزریقی مورد استفاده قرار گرفته می شود تا به بهبود ظاهر فک افراد کمک کند. 

در حین پروسه درمانی، حجم های کوچکی از فیلرهای پوستی مورد نظر در نواحی متعددی از پوست در ناحیه فک تزریق می شوند. موارد مورد استفاده در این روش درمانی می توانند به پوست فرد حجم دهند و در نتیجه ظاهر پوست فرد جذاب و یکدست خواهد شد.

نتیجه نهایی یک فک مستحکم و خوش فرم در چهره افراد است. تزریق فیلر های پوستی می تواند مشکل افتادگی و شل بودن پوست در ناحیه فک را برطرف کند و در نهایت فرد ظاهری جوان تر و شاداب خواهد داشت.

پروسه بهبود وضعیت ناحیه فک و زاویه دار کردن صورت در افراد حدود سی دقیقه به طول می انجامد. پس از این جلسه درمانی، بیماران می توانند در همان زمان مطب را ترک کرده و به انجام فعالیت های عادی و روزمره خود مشغول شوند. خبری از بانداژ و یا زمان استراحت و بستری پس از تزریق فیلر های پوستی نیست.

بیماران باید از مالیدن و دست زدن به ناحیه فک تا چند روز اجتناب کنند و حتما در حالتی بخوابند که سر و گردن آن ها در ارتفاع قرار داشته باشد.

نتایج نهایی پروسه بهبود ظاهر فک معمولا بین ۶ الی ۱۲ ماه پایدار باقی می ماند. به مرور زمان، بدن افراد مواد تزریق شده را جذب می کند و فک به حالت اولیه خود بر می گردد.

بسیاری از بیماران به صورت مرتب در بازه های زمانی مشخص به مطب برگشته و پروسه را تکرار می کنند تا ظاهر فک آن ها حفظ شود.

مزایای زاویه دار کردن فک

مزایای پروسه بهبود ظاهر فک و چانه به کمک فیلر های پوستی عبارتند از:

  • پروسه بدون نیاز به عمل جراحی و با تهاجم بسیار کم
  • افزودن تقارن به فک نامتقارن
  • بهبود وضعیت چانه ضعیف
  • صافی و یکنواخت شدن فک افراد
  • کاهش ظاهر پوست های افتاده و شل و بازگردانی جوانی به چهره

دوره بهبود و ریکاوری زاویه سازی فک چقدر طول می کشد؟

این پروسه نیازی به بستری شدن و استراحت ندارد. ممکن است کمی ورم، حساسیت و یا قرمزی پس از انجام تزریقات را تجربه کنید اما این موارد موقت هستند و در عرض چند روز از بین می روند. نتایج این روش تزریقی همان لحظه پدیدار می شوند و پس از کم شدن ورم در پوست بهبود پیدا خواهند کرد.

عوارض جانبی احتمالی زاویه دار کردن فک

میزانی ورم و قرمزی در نواحی اطراف تزریق در افراد رایج است. این مشکلات را می توان معمولا با کمک لوازم آرایش مخفی کرد. البته پس از گذشت چند روز این موارد از بین خواهند رفت.

بهبود ظاهر فک به کمک فیلر های مخصوص پوست ریسک کمتری به نسبت تکنیک های جراحی در این حوزه را به همراه دارد و میزان تهاجم آن کمتر است.

با این حال تعدادی ریسک خاص در این روش درمانی وجود دارند که از جمله مهمترین آن ها می توان به بروز عفونت یا خون ریزی اشاره کرد. همچنین امکان دارد در اثر جمع شدن مواد تزریقی شاهد ایجاد برآمدگی های خاصی در زیر پوست باشیم.

معمولا این برآمدگی ها را می توان به کمک ماساژ در زیر پوست پخش کرد. در دیگر موارد، بدن فرد کم کم این مواد را جذب می کند و برآمدگی های مذکور از بین خواهند رفت.

انواع مختلفی از فیلر های پوستی در دسترس هستند که برای بهبود ظاهر خط فک و چانه در افراد مورد استفاده قرار گرفته می شوند. از جمله این موارد می توان به ژوویدرم ( JUVÉDERM ) و ریستالین ( Restylane ) اشاره کرد که هر دو از جنس اسید هیالورونیک و اسکالپترا ( Sculptra ) هستند. برای آن هایی که نمی دانند باید بگوییم که اسکالپترا به کمک مواد مصنوعی سازگار با بدن به نام پلی ال لاکتیک اسید ساخته می شود. پزشک یا متخصص پوستی که به وی مراجعه می کنید می تواند فیلر پوستی مناسب شما را انتخاب کند.

خط فک و چانه بهبود یافته می تواند ظاهر چانه های دو تکه ای در صورت برخی افراد را برطرف کند. با این حال برای کاهش ظاهر این مشکل و از بین بردن چربی های زیر چانه به شکل طولانی مدت، مواردی همچون کیبلا ( Kybella ) یا CoolSculpting را پیشنهاد می کنیم.

اگر همیشه فکر می کنید که خط فک شما ضعیف است و یا متوجه نشانه های افزایش سن در این نواحی از صورت خود شده اید، پروسه بهبود وضعیت چانه و خط فک برای شما گزینه مناسبی به شمار می رود.

بیشتر افرادی که به سراغ این پروسه زیبایی می آیند آقایانی هستند که می خواهند فک مستحکم و جذابی داشته باشند و یا بانوانی که دوست دارند فک آن ها نرم و زنانه باشد.

تزریقات بهبود فک در بین بیمارانی که به دنبال روش هایی با میزان تهاجم کم هستند و وضعیت سلامت آن ها مطلوب است محبوبیت دارند. همچنین کسانی که وزن ایده آلی دارند می توانند به سراغ این روش بیایند. همچنین افراد باید نسبت به تاثیرات و نتایج نهایی این پروسه های تزریقی، دید واقع گرایانه داشته باشند.

پروسه بهبود فک و چانه می تواند نتایج مناسب و قابل توجهی را در ناحیه فک فرد ایجاد کند. یک جلسه مشاوره با متخصصان ما را رزرو کنید تا پس از ارزیابی اولیه شرایط به شما بگوییم که آیا گزینه مناسبی برای این پروسه تزریقی هستید یا خیر.

هزینه زاویه دار کردن صورت

هزینه زاویه دار کردن صورت در مطب دکتر گیتی مجیدزاده بستگی به فیلر استفاده شده و حجم مصرفی دارد. برای کسب اطلاع بیشتر شما می توانید با شماره۲۲۳۹۶۸۱۸ تماس بگیرید یا این که سوال خود را از طریق سیستم پرسش و پاسخ ما از دکتر بپرسید.

برای اطلاعات بیشتر در خصوص  زاویه دار کردن صورت می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://majidzadeh.doctor/2110

پوست | مو | تزریق ژل و بوتاکس | لیزر موهای زائد | جوانسازی پوست

دکتر معصومه مجیدزاده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.