salamatpedia

در این وبلاگ با مقالات پزشکی روز آشنا شوید و به روز بمانید!

salamatpedia

در این وبلاگ با مقالات پزشکی روز آشنا شوید و به روز بمانید!

به چند طریق می توان از مدیر خود تشکر کرد؟

وقایع کاری روزمره مستلزم نوشتن پیام های تشکر برای رئیس است اما بیشتر ما در بیان آن به شیوه مناسب کوتاهی می کنیم. در ادامه بهترین متون تشکر از مدیر را گردآوری کرده‌ایم.

متن تشکر ۱

تشکر از مدیر: این تیم صمیمانه است. از زمانی که برای راهنمایی ما در این پروژه صرف کرده اید، از شما سپاسگزار است. متشکرم!

متن تشکر ۲

حتی با اینکه رئیس هستید، هرگز با خود فکر نکرده اید که کثیف شدن دستانتان هنگام کار روی یک پروژه، از شانتان کم می کند. متشکریم که همان احترام و عزتی را به ما بخشیده اید که برای سایر رئسا قائلید. شما واقعاً یک رهبر بزرگ هستید و همه ما افتخار می کنیم که توسط شما هدایت می شویم.

متن تشکر از مدیر ۳

تشکر از مدیر

از اینکه با وجود مشغله های بسیار، به من در رسیدن به اهدافم کمک کرده اید، سپاسپگزارم. بدون راهنمایی و مشاوره شما، من واقعاً از پس این کار بر نمی آمدم. متشکرم که نه تنها یک رئیس عالی، بلکه یک معلم باورنکردنی نیز هستید.

متن تشکر ۴

رئیس عزیز،
از توجه و قدردانی شما نسبت به مشارکت های من متشکرم. تشویق شما همان چیزی است که من را به انجام کارهای بزرگ سوق می دهد.

متن تشکر از مدیر ۵

این ممکن است پیام خداحافظی من با شما باشد، اما می دانید که همیشه همین را می گویم. نمی توانم بدون بیان اینکه چقدر کار کردن برای شما فوق العاده بود، بروم. مهارت ها و استعدادهای شما به اندازه ای زبان زد است که امیدوارم من هم بتوانم برخی از آن ها را کسب کنم. تقریباً هر آنچه راجع به این بخش می دانم را از شما یاد گرفتم. ممنونم که به من فرصتی دادید تا با شما کار کنم.

متن تشکر ۶

دریافت ارتقا شغلی به این درجه برای من بزرگترین افتخار است. از شما ممنونم که به من اعتماد کردید و ایمان آوردید. به شما اطمینان می دهم که تمام مهارت ها و استعدادهای خود را به خوبی به کار می گیرم و کارهای بزرگی انجام می دهم.

متن تشکر ۷

می خواهیم از شما به خاطر فرصتی که برای کار روی پروژه جدید برایمان فراهم کردید، تشکر کنیم. تیم ما واقعاً خوشحال است و مشتاقانه منتظر ارائه نتایجی است که شما از ما انتظار دارید.

متن تشکر از مدیر ۸

کار زیر نظر رئیسی مانند شما واقعاً به ارتقا کل تجربه کاری کمک می کند. انگیزه و مهربانی شما ویژگی هاییست که شما را به چنین رهبر بزرگی که امروز هستید، تبدیل می کند. از درک و حمایت شما سپاسگزاریم.

تشکر از مدیر ۹

تقدیر و تشکر برای کمک امروز در [موضوع]. بینش شما واقعاً به من کمک کرد تا شرایط را از زاویه جدیدی ببینم و کارهایم را به موقع تمام کنم. شما یک رئیس فوق العاده شگفت انگیز هستید!

تشکر از مدیر 1۰

کار تحت نظر شما بزرگترین تجربه کاری است که هر کسی شانس برخورداری از آن را ندارد. من مشتاقانه منتظر یادگیری بیشتر در مورد کسب و کار خود هستم. از اینکه به من فرصت کار در اینجا را دادید متشکرم.

خوشحالیم که رئیس، مربی و مدیری مانند شما داریم. کار کردن زیر نظر شما، هر روز چیز جدیدی به ما می آموزد. برای تمام زحماتتان از شما ممنونیم.

برگرفته از مقاله 

تشکر از مدیر ؛ چگونه از مدیر تشکر کنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.